1397-11-06 14:48
1246
0
60667
به قلم احمدرضا احمدی؛

جریان التقاط و نفاق در شرایط بلوغ انقلاب فعال تر و کینه توزانه تر رفتار می کنند

انقلاب اسلامی در شرایط بلوغ و نیز نبوغ به سر می برد و انقلابی ها در یک تجربه تکاملی و بلوغ قرار دارند و به همین دلیل منافقین، کفار و جریان التقاطی دوران ما،به مراتب کینه توزتر و گمراهتر از جریان سامری و نیز جریان دهه شصت وارد عرصه مبارزه با انقلاب اسلامی شده و در پی فرصت زدن ضربه اند.ناگفته پیداست که این آینده نگری و از معجزات قرآن است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی طی یادداشتی نوشت: وقتی به انقلاب توحیدی حضرت موسی علیه السلام نگاه می کنیم در می یابیم که جریان مستبد معاصر حضرت موسی،یعنی فرعون و قوم او در ایام بلوغ و حضور آن حضرت در میقات توسط سامری«موسي بن ظفر» گوساله پرست که کینه موسی و رسالت او را در سینه داشته است به اغوا قوم موسی پرداخته که مع الاسف موفق شده است.

طبق روايت «ابن عباس» نام اصلي سامري «موسي بن ظفر» بود كه قبلاً بت پرست بوده، در ظاهر ايمان آورده بود؛  ولي محبت پرستش گوساله در قلب او باقي بود.

او كه به نقاط ضعف قوم بني اسرائيل به خوبي آشنا بود و مي دانست با استفاده از اين ضعفها مي تواند جرياني را به راه اندازد، سعي كرد از فرصت به دست آمده و غيبت چند روزه موسي(علیه السلام)  استفاده كرده، از زيورآلات و طلاهايي كه معبود دنياپرستان و جالب توجه تودة عوام است، گوساله اي بسازد و آن را به طرز مخصوصي در مسير حركت باد قرار دهد (يا با استفاده از هر وسيلة ديگر) تا صدايي از آن برخيزد و بدين وسيله برنامه ضدتوحيدي خود را آغاز نمايد، و چنان ماهرانه عمل كرد كه توانست در مدت كوتاهي اكثريت جاهلان بني اسرائيل را از راه و رسم توحيد منحرف ساخته، به سوي شرك و بت پرستي بكشاند. (اقتباس از سوره اعراف و سوره طه.1 - طه، 95 - 98.)

این سنت تاریخی است که در حال تکرار است و باید هوشیار بود و دست سامری «موسي بن ظفر» های کینه توز زمان را شناخت. زیرا انقلاب اسلامی در شرایط بلوغ و نیز نبوغ به سر می برد و انقلابی ها در یک تجربه تکاملی و بلوغ قرار دارند و به همین دلیل منافقین، کفار و جریان التقاطی دوران ما،به مراتب کینه توزتر و گمراهتر از جریان سامری و نیز جریان دهه شصت وارد عرصه مبارزه با انقلاب اسلامی شده و در پی فرصت زدن ضربه اند.ناگفته پیداست که این آینده نگری و از معجزات قرآن است.

چنانکه سامری«موسي بن ظفر»منافق و کافرکیش در مقابل جریان توحیدی موسی قدعلم کرد،در ایام ما منافقین جدید و التقاطی ها در مقابل انقلاب اسلامی، همواره در حال توطئه و فتنه انگیزی اند.

غربگرایی، اشتهای مفرط و اعتماد عالمانه و عامدانه به استعمارگران، مستکبران و شیطان بزرگ حکایت سامری و گوساله پرستان تاریخ است. بی گمان مردم انقلابی ایران اسلامی این حکایت را بخوبی فهمیده و در همه ایام بالاخص در ایامی همچون 13آبان،روزقدس و 22 بهمن ماه نسبت به استکبار و ایادی داخلی و خارجی آن اعلام انزجار می کنند.

مردم ما در چهل سال گذشته در ترویج اسلام ناب از همه هستی خود مایه گذاشته اند و امروز که در آستانه جشن بلوغ انقلاب خود نشسته و به گذشته خود افتخار میکنند و صدالبته به آینده انقلاب اسلامی امیدوارند، فراعن فراوانی در برابر ما ایستاده اند و داعی آن را دارند که مردم ایران جشن چهل سالگی خود را نبینند و سامری های داخلی به ترویج گوساله پرستی خود بصورت پنهان و آشکار در فعالیت اند. امروز هرکسی در ولایت موسای دوران یعنی مقام معظم رهبری اظهار وجود، مسبب تفرقه،و یا خلاف نظر همراه به حکمت معظم له عمل کند در حکم «موسي بن ظفر» منافق می باشد.

برخی برای منویات نامقدس و ناپاک خود اظهار می دارند که خود رهبری گفته اند که از من هم می توانید انتقاد کنید، و پس از بیان این فقره از سخنان رهبری در مقام مخالفت با بیانات مصرح و مولوی معظم له بر می آیند و در مقام همراهی و دفاع از فتنه انگیزان و عاشورا ستیزان بر می آیند.

یا اینکه کسانی بعنوان سلطنت طلب فاسد به نشر اکاذیب اطلاعات غلط از خدمات رژیم پهلوی می کنند تا نسل جوان را بفریبند، بی گمان این دسته از افراد دانسته و یا ندانسته نقش سامری را در تاریخ ما بازی می کنند و با فریب افکار عمومی جامعه انقلابی را به مخاطره می افکنند. چنانکه سامری علیه پیغمبرزمان یعنی حضرت موسی علیه السلام، افکار عمومی را تا مرز گوساله پرستی فریب داد.

البته امت انقلابی و شهید داده و با بصیرت ایران اسلامی فریب سامری های این دوران را نخواهند خورد و همین بصیرت مردم بوده است که چهل سال تمام در برابر فریبکاران، منافقان و ملحدان مقاومت کرده و فتنه ها را خنثی نموده اند و طریق برحق شهیدان را طی کرده اند.

وعده خداوند آن است که نصرتش را از مردمی که دینش را یاری می رسانند دریغ ننماید و سامری های زمانه ما را هلاک سازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.