1400-11-03 18:14
747
0
78252
فرماندار گالیکش خبرداد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷۴ پروژه دهه فجر در گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال در گالیکش تعداد ۲۷۴پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۷۶میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ علی جوان‌حاذق‌خواه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گالیکش گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال در گالیکش تعداد ۲۷۴پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۷۶میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: از کل تعداد ۲۷۴پروژه دهه فجر گالیکش، ۸۰مورد عمرانی که ازاین تعداد نیز ۴۶پروژه افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳۴پروژه دیگرنیز آغازمی‌شود.

جوان حاذق‌خواه گفت: تعداد پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی گالیکش دردهه فجر ۱۹۴مورد است که به تبع آن برای ۳۱۶نفر ایجاد شغل دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ضمن اعلام دقیق برنامه‌های مدنظر خود به دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، از تمام ظرفیت‌ خود برای آذین بندی ادارات، شهرها و روستاها و برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر امسال و انتقال پیام انقلاب و امام راحل(ره) به مردم بویژه نسل جوان جامعه بهره‌گیری نمایند‌.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.