1394-06-15 05:31
2667
0
20079
از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گلستان:

استقلال جوان خان ببین ، استقلال بندرگز را 8 گله کرد

از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گلستان ، استقلال جوان ؛ میهمان بندرگزی خود را با هشت گل در هم کوبید.

به گزارش گلستان ما، استقلالیها در حالی روزجمعه از ساعت ۱۷ میزبان استقلال بندرگز بودند که ، عبداله دلشاد ، عماد مازندرانی ، امید جباری ، رضا غفاری ، رضا صابری , ستار اونق ، سعید سلیمان زایی ، وحید قزل سفلو ، مسعود ابراوی ، داریوش رنجبر جوان و محسن عجم ، یازده مرد ابتدایی ترکیب استقلال جوان بودند .

در این بازی استقلالیها بازی هماهنگ و زیبایی ارایه دادند . مالکیت توپ بالا و خلق موقعیتهای زیاد روی دروازه استقلال بندرگز موجب شد تا این نتیجه دور از ذهن برای اهالی فوتبال استان گلستان رقم بخورد . بازی خوب استقلال در دقیقه ۲۵ جواب داد و ستار اونق موفق شد و با سه بار ریباند توپ و پیگیری زیاد دروازه استقلال بندرگز را بگشاید . در ادامه این دیدار و در نیمه نخست استقلال جوان موفق شد تا چندین موقعیت دیگر را نیز بر روی دروازه استقلال بندرگز ایجاد کند ، اما ؛ اشتباهات داوری و عدم دقت مهاجمین در گلزنی موجب شد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند .

esteghlal8-1-bg

در نیمه دوم حملات استقلال جوان بیشتر شد که در پی آن هفت بار دیگر دروازه تیم میهمان گشوده شد . در دقیقه ۵۲ نیمه دوم ، محسن عجم موفق شد تا گل دوم را نیز به ثمر برساند . دو دقیقه بعد باز هم این محسن عجم بود که موفق شد دروازه استقلال بندرگز را برای بار سوم بگشاید .

داریوش رنجبر جوان نیز ، موفق شد تا در دقایق ۶۲ ، ۶۴ و ۸۵ دروازه استقلال بندرگز را باز کند تا لقب اولین هتریک کننده تیم در این فصل را به خود اختصاص دهد .

یک دقیقه بعد نیز محسن عجم موفق شد پس از گلزنیهای داریوش ، بار دیگر دروازه استقلال بندرگز را بگشاید . دقیقه ۸۷ بازی گل سعید آشکار کلایی که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود ، خاتمه جشنواره گل استقلال جوان در این دیدار بود .

لازم به ذکر است ، مهیار ایرانلویی به جای وحید قزل سفلو ، سعید آشکار کلایی بجای مسعود ابراوی و مصطفی قاسمی بجای رضا صابری به عنوان بازیکنهای تعویضی وارد زمین شدند .

استقلالیها هفته آینده باید در گرگان به مصاف پاس این شهر بروند .

نقل از: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال جوان خان ببین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.