1394-06-14 21:11
1958
0
20075
پیروزیهای پیاپی تیم امید گلستان؛

تداوم صدرنشینی امید گلستان در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال استان / امید گلستان پرهای شاهین بندرگز را چید

تیم فوتبال امید گلستان در چهارمین بازی خود در این فصل لیگ برتر فوتبال استان توانست در بندرگز در حالیکه از ابتدای نیمه دوم ده نفره بود تیم شاهین بندرگز را شکست دهد .

به گزارش گلستان ما ؛ تیم فوتبال امید گلستان دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان در گروه 1 این بازیها را با برد آغاز کرد .

این تیم عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا(ع) بندرگز و در زمین ناهمواری که فوتبال سالم را دچار مشکل می کرد توانست با دو گل فرزاند آرمند و بلال میرزاعلی تیم میزبان یعنی شاهین بندرگز را مغلوب کند.

تیم فوتبال امید گلستان در دور رفت این بازیها در گروه یک با 20 گل زده و دو گل خورده در صدر جدول این بازیها قرار داشت و با برد در این بازی و کسب 12 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد .

همچنین فرزاد آرمند با 7 گل و امین جهانشاهی با 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ فوتبال برتر استان گلستان قرار دارند .

تیم فوتبال امید گلستان که این روزها با مدیریت حاج وحید تجری تبدیل به یک تیم مهارنشدنی شده در بازی امروز از ابتدای نیمه دوم با اخراج طه ملایی تا پایان بازی ده نفره بازی کرد اما نهایتا میزبان کهنه کار خود را با شکست مواجه ساخت .

اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید گلستان در این بازی عبارت بودند از : طاها سردشتی (دروازه بان) – نوذر صحنه – رامین رضوی پور – رامین عرب – امیر صمدی – رضا تیما – بلال میرزاعلی – طاها ملایی (اخراج) – فرزاد آرمند – امین جهانشاهی –  محمد غفاری  و ذخیره ها : محمد اسلامی – حمید ماه پیکر و پوریا خاکی .

با انجام این بازیهای پرقدرت و منسجم بنظر می رسد تیم امید گلستان با مدیریت حاج وحید تجری مشکلی برای صعود نداشته باشد و از این گروه و نهایتا از لیگ برتر استان به لیگ کشوری صعود کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.