1403-04-31 19:26
230
0
90774
در یک بازی نفس‌گیر؛

نونهالان گرگان قهرمان المپیاد بسکتبال شدند

در مرحله نهایی المپیاد نونهالان استان گلستان تیم بسکتبال نونهالان گرگان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در مرحله نهایی المپیاد نونهالان استان گلستان که روز جمعه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، تیم بسکتبال نونهالان گرگان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.

در این رقابت‌ها، تیم‌های برتر نونهالان استان گلستان به مصاف یکدیگر رفتند و پس از نمایش‌های دیدنی و هیجان‌انگیز، تیم بسکتبال نونهالان گرگان توانست با برتری چشمگیر، مقام نخست را از آن خود کند.

در دیدار نیمه نهایی، تیم گرگان با نتیجه قاطع ۶۵ بر ۲۰ تیم بندرگز را شکست داد و راهی فینال شد. بازیکنان تیم گرگان با هماهنگی و توانمندی بالا، در تمام زمان‌های بازی برتری خود را حفظ کرده و با عملکردی خیره‌کننده موفق شدند راه خود را به سوی دیدار نهایی هموار کنند.

در دیدار نهایی نیز، نونهالان گرگان موفق شدند با نتیجه ۶۸ بر ۳۶ تیم کردکوی را مغلوب کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در این مسابقه حساس، تیم گرگان با بهره‌گیری از استراتژی‌های مناسب و اجرای دقیق تاکتیک‌های تیمی، از همان ابتدا کنترل بازی را در دست داشت و با دفاع قوی و حملات مؤثر، پیروزی را به دست آورد. 

بدین ترتیب، تیم بسکتبال نونهالان گرگان با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی بازیکنان و کادر فنی خود، توانست با اقتدار تمام به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و نشان دهد که از مدعیان اصلی بسکتبال نونهالان در استان گلستان است.

مربی تیم بسکتبال نونهالان گرگان، با هدایت هوشمندانه و تاکتیک‌های مناسبی که در طول مسابقات به کار گرفت، نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم ایفا کرد. وی با تمرینات منظم و برنامه‌ریزی دقیق، توانست بازیکنان خود را به بهترین شکل آماده کرده و آن‌ها را به سوی قهرمانی هدایت کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.