1402-10-12 08:39
808
0
88188
مدعیان عقب ننشستند؛

جدال شهرداری گرگان با ذوب‌آهن برای تثبیت صدرنشینی

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید تا جذاب‌تر از گذشته لیگ دنبال شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار شد که تیم‌های مدعی توانستند از سد رقبای خود عبور کنند.

تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد با نتیجه ۹۴ - ۸۹ میزبان خود فولاد هرمزگان را شکست دهد و در دومین بازی نیز تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، با حساب ۸۵ - ۶۵ حریف نه‌چندان قدرتمند خود رعد پدافند مشهد را از پیشرو برداشت تا با برد به استقبال بازی بزرگ هفته آینده مقابل شهرداری گرگان برود.

در آخرین بازی هم شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان، با نتیجه قاطع ۱۰۵ - ۸۴ میزبان خود لیموندیس شیراز را شکست دادند تا همانند ذوب‌آهن، با برد به استقبال بازی بزرگ هفته سیزدهم بروند,

دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان با ۲۳ امتیاز و تنها یک باخت تا پایان هفته دوازدهم، در رتبه‌های اول و دوم (به دلیل تفاضل گل) لیگ قرار دارند که با برد در بازی رودرروی هفته آینده که ۱۶ دی برگزار می‌شود، می‌توانند صدرنشینی خود را تثبیت کنند.
 
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.