1394-06-14 19:58
1790
0
20073
افتخاري ديگر براي جامعه ورزش گلستان؛

جرجاني رئيس كميته ساحلي فدراسيون تنيس كشور شد

طي جلسه اي در فدراسيون تنيس كشور كه با حضور استانهاي علاقمند و استانهاي ساحلي برگزار شد محمد ابراهيم جرجاني به عنوان رئيس كميته ساحلي فدراسيون تنيس كشور انتخاب شد.

محمد ابراهيم جرجاني رئيس هيئت تنيس استان گلستان و عضو شورای شهر گرگان در گفتگو با گلستان ما اظهار كرد: فدراسيون تنيس جمهوري اسلامي در دو رشته تنيس خاكي و ساحلي فعاليت خود را در ايران و در سطح منطقه اي و بين المللي انجام مي دهد.

وي ادامه داد : تنيس ساحلي يكي از ورزش هايي است كه با فعاليت بالاي بدني همراه است و به صورت يك ، 2 نفره و تيمي انجام مي شود.

جرجاني با اشاره به اينكه اين ورزش 4 سال پيش فعاليت خود را شروع كرده است و توانسته علاقمندان زيادي را بخود جلب نمايد، تصريح كرد: تغييراتي در برنامه هاي فدراسيون تنيس انجام شده تا با تغييرمديريت و استفاده از استانهاي ساحلي بتوان علاقمندان بيشتري را جذب اين ورزش نماييم.

رئيس هيئت تنيس استان گلستان گفت: استانهاي ساحلي كشور مي توانند با برنامه ريزي مناسب زمينه توسعه و گسترش تنيس ساحلي را فراهم سازند.

وي با بيان اينكه برنامه ريزي هاي خوبي براي توسعه ورزش تنيس ساحلي در كشور انجام شده، تصريح كرد: قرار است مسابقات منطقه اي در سراسر كشور برگزار شود تا استعدادهاي اين ورزش از نقاط مختلف كشور شناسايي شده و ظرفيت مناسبي براي تقويت تيم ملي ايجاد شود.

جرجاني در ادامه افزود: استانهاي قم ،كرمان ، بوشهر ، هرمزگان ، مازندران ، گيلان ، گلستان ، خراسان و جزيره قشم فعاليت هاي خوبي را در گذشته داشته اند و با توجه به پايه گذاري مناسب كه در اولين دوره مسابقات كشوري كه به ميزباني گلستان در ميانكاله بندرتركمن انجام شده است اميدواريم بتوانيم در گسترش اين ورزش موفق عمل نمائيم.

وي توجه مسئولين در سطح كشور به اين ورزش را در جهت افزايش نشاط عمومي موثر دانست و اذعان داشت: فدراسيون تنيس به دنبال تامين امكانات مورد نياز براي ورزشكاران است تا علاقمندان بتوانند از امكانات مناسب براي حضور در عرصه هاي بين المللي بهرمند شوند.

رئيس كميته ساحلي فدراسيون تنيس كشور گفت: به دنبال اين هستيم كه با كمك فدراسيون از كشورهاي صاحب سبك همچون ايتاليا براي آموزش و بالا بردن بار فني مربيان و جامعه تنيس كشور استفاده نمائيم تا با تكنيك هاي روز دنيا آشنا شوند.

انتهاي پيام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.