1394-05-17 13:43
2519
0
18707
مسلمی پور در جمع خبرنگاران:

زیرساختهای والیبال گرگان برای پیشرفت آماده است / استعدادیابی اولویت اول ماست / مصطفی کارخانه می توانست والیبال گلستان را متحول کند

دبیر هیئت والیبال شهرستان گرگان گفت:در سال 93 حدود 6 نفر از گرگان در رده های مختلف تیم ملی اعم از نوجوانان ، جوانان و امیدها حضور داشتند و حدود 10 نفر نیز در رده نونهالان خود را برای بازیهای المپیک 2024 آماده می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامحسین مسلمی پور دبیر هیئت والیبال شهرستان گرگان امروز (شنبه 17 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طی سالهای گذشته با احساس نیاز استعداد یابی در زمینه والیبال، 70 درصد توان خود در جهت استعدادیابی گذاشتیم و 30 درصد باقیمانده را به طی کردن مراحل گذار از نوجوانان به جوانان و امید اختصاص دادیم.

مسلمی پور اذعان کرد: در حوزه استعداد یابی و آموزش پیشرفت های خوبی داشتیم و با در اختیار گرفتن سالن آزادی و مرمت و بازسازی آن والیبال گرگان که هفته ای سه جلسه تمرین داشت الان در هفته 51 جلسه هر روز صبح از ساعت 8 صبح تا 9و نیم شب تمرین برگزار می کند.

وی با بیان اینکه در سال 92 و 93 به 70 درصد از اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردیم تصریح کرد: در سال 93 حدود 6 نفر از گرگان در رده های مختلف تیم ملی اعم از نوجوانان ، جوانان و امیدها حضور داشتند و حدود 10 نفر نیز در رده نونهالان خود را برای بازیهای المپیک 2024 آماده می کنند.

دبیر هیئت والیبال شهرستان گرگان افزود: بازیکنان قد بلند در گرگان داریم که حتی 2 متر و 5 سانتی متر قد دارند و در مسابقات انتخابی کشوری که 8000نفر از طرف فدراسیون والیبال فراخوان شدند حدود 200 نفر از گرگان حضور یافتند .

غلامحسین مسلمی پور خاطرنشان کرد: فضای والیبال گرگان پیشرفت خوبی داشته و اگر چه نواقصی بوده که آنها نیز برطرف شده و در حال حاضر آماده حضور در ززرگروه و یا لیگ یک کشور هستیم .

وی با اشاره به اینکه کمیته روستایی مسئول رسیدگی به وضعیت والیبال روستاهاست بیان کرد: بیشترین استعدادها و والیبالیستها از دل روستاها بیرون آمده اند چون آنجا فضا باز است و فرصت برای پرورش بیشتر می باشد.

مسلمی پور تاکید کرد: با دهیاری های 50 تا 60 روستا تماس گرفتیم و 3 نماینده از شرق و 3 نماینده از غرب گرگان انتخاب کردیم به همراه نماینده های هیئت والیبال و به روستاها امکانات از قبیل توپ و تور می دهیم همچنین در روستاهایی چون سیاهتلو و لمسک کانون استعدادیابی داریم .

وی در خصوص حضور مصطفی کارخانه سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران در گلستان گفت: حضور او می توانست به پیشرفت والیبال منطقه خیلی کمک کند چون او مربی توانمندی بود و به والیبال گلستان اعتقاد داشت اما بنا به دلایلی نتوانست موفق به ادامه کار در علی آباد شود.

دبیر هیئت والیبال شرستان گرگان تصریح کرد: در سال 92 حدود 110 میلیون ، در سال 93 حدود 154 میلیون در آمد زایی و کمک های دریافتی مردمی داشتیم و پیش بینی ما برای سال 94 حدود 220 میلیون تومان است که امیدواریم با این بودجه بتوانیم که سالن اختصاصی مرکز استان را به پایان برسانیم و امکانات زیر ساختی خوبی برای والیبال استان مهیا کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.