1394-05-19 14:22
3667
0
18814
با حضور 16 تیم از شهرهای سراسر استان؛

سومین جشنواره مدارس فوتبال گلستان در دلند برگزار شد + تصاویر

سومین فستیوال مدارس فوتبال استان گلستان به میزبانی شهر دلند برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سومین جشنواره مدارس فوتبال استان گلستان در رده سنی زیر 10 سال با حضور 16 تیم از شهرهای سراسر استان با حضور مربیان، استعدادیاب و بازیکنان فوتبال وخانواده های انان در زمین چمن مصنوعی استادیوم امام رضا(ع) شهر دلند از توابع شهرستان رامیان برگزار شد.

http://www.goleramian.ir/images/mahmody.JPG

«اصغر محمودی» مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان گلستان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با گل رامیان گفت: فدراسیون فوتبال در جهت توسعه و ترمیم فوتبال پایه در صدد است که این جشنواره ها را به نحو احسن در تمام شهرهای استان برگزار کند.

وی ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهر دلند برای برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره برای سومین بار در شهرهای استان گلستان برگزار شد و شهر دلند میزبان 16 تیم از شهرها و مدارس فوتبال سراسر استان است.

محمودی افزود: برنامه فستیوال مدارس در سه رده سنی، در شهرهای استان برگزار می شود و اولین دوره، امسال در رده سنی 10 ساله ها در شهر دلند برگزار شد.

مسئول اجرای برنامه فستیوال شهرهای استان گلستان گفت: این برنامه ها در روز چهارشنبه 21 مرداد در شهر کردکوی به میزبانی مدرسه اختصاصی شموشک گلستان و همچنین در روز پنجشنبه در رده سنی 12 ساله ها در شهر گرگان برگزار می شود.

این استعدادیاب فدراسیون فوتبال بیان کرد: در این دوره از جشنواره، نخبه های مدارس فوتبال انتخاب می شوند تا در سالهای آینده با تشکیل تیم های منتخب این رده سنی در فستیوال کشوری بتوانیم با یک تیم قوی در آن دوره از مسابقات شرکت کنیم.

وی در پایان، از همکاری و کمکهای هیئت فوتبال شهرهای دلند و خان ببین، آزادشهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان و شورای اسلامی شهر دلند که کمک خوبی در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

festiva1 

festiva2

festiva3

festiva4

festiva5

festiva6

festiva7

festiva8

festiva9

festiva10

festiva11

festiva12

festiva13

festiva14

festiva15

festiva16

festiva17

festiva18

festiva19

festiva20

festiva21

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.