1394-05-30 12:03
2412
0
19303

صعود تیم هندبال نوجوانان آزادشهر به دور بعدی مسابقات بین المللی جام ریاست جمهوری + عکس

تیم هندبال آزادشهر به دوره بعدی مسابقات بین اللملی جام نهاد ریاست جمهوری صعود کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، جواد عجم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: تیم هندبال نوجوانان آزادشهر با کسب نتایج بسیار فوق العاده و بازی های درخشان موفق شد به دور بعدی مسابقات بین اللملی جام ریاست جمهوری صعود کند.

تحلیل فنی جالب دبیر کمیته تیم های ملی هندبال کشور در مورد تیم هندبال آزادشهر

وی افزود: تورنمنت بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری، فرصت مناسبی است برای بروز استعدادهایی که در طول سال مجال کمتری برای دیده شدن دارند.

عجم خاطرنشان کرد: اتفاقی که در جریان یکی ازبازیهای خوب این جام، بین تیمهای خمینی شهر اصفهان و آزادشهراستان گلستان رخ داد، مصداق همین بروز استعداد هاست.

وی ادامه داد: خمینی شهر از تیمهایی است که در رده های سنی پایه، همواره مدعی بوده وسابقه چندین بار قهرمانی در جشنواره هندبال جوانان شهرهای کشور را دارد، درمقابل تیم هندبال آزادشهر که سابقه درخشانی دراین رشته نداشته و به نظر می آمد خمینی شهریها یک برد راحت رابرای خودکنار گذاشته بودند، اما شروع بازی حکایت دیگری داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: نوجوانان شایسته آزادشهری با قد و قواره های مناسب و پرش های بلند و با شوت های روی سر مدافعین خمینی شهر گلهای زیادی به ثبت رساندند و حریف سرشناس را در منگنه حملات خودقراردادند و تنها تجربه مربیان خمینی شهر این تیم را ازشکست نجات داد و بازی در نهایت با تساوی ۲۲_۲۲ به پایان رسید.

عجم تصریح کرد: هیجان و بار فنی این بازی به حدی بالا بود که مسعود ظهرابی، دبیرکمیته تیمهای ملی، که ازتماشاگران این دیداربود در پایان بازی و طی اظهار نظری جالب گفت : اگر چند بازیکن به ترکیب تیم هندبال آزادشهر اضافه شوند، حتی میشود همین تیم را به عنوان تیم ملی روانه مسابقات کرد.

وی در پایان افزود: حال با این شرایط باید دید آیا فدراسیون بهره برداری مناسب از استعدادهای شناسایی شده در این مسابقات را به عمل خواهد آورد.

نتایج تیم هندبال نوجوانان آزادشهر تا این جای مسابقات به شرح زیر می باشد:

آزادشهر  32   -   کرمانشاه ب 18

خمینی شهر  22   -   آزادشهر   22

زنجان   24    -     آزادشهر  28

آزادشهر 14    -     بافق 11

آزادشهر 25   -    اسلام آباد 15

titreazad1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.