1393-09-14 19:55
2085
2
6820
نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در امور تیم بسکتبال:

کبیر نمی تواند نتیجه بگیرد، برود / از وضعیت تیم راضی نیستم / بازیکنی که تعصب نداشته باشد بدرد تیم نمی خورد

بیانی گفت: با آقای کبیر سرمربی تیم اتمام حجت کردم و گفتم از تیم راضی نیستم و اگر نمی‎تواند نتیجه بگیرد ، برود .

به گزارش گلستان ما ، علی‌اصغر بیانی نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در امور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص کسب نتایج ضعیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر امسال اظهار کرد: در بازی روز گذشته من هم با تیم همراه بودم و نمی‎دانم چه اتفاقی افتاد که اینگونه شکست خوردیم.

وی ادامه داد: به هر حال کسب این نتایج ضعیف من را هم ناراحت کرده و فردا یک جلسه فوری با کمیته و کادر فنی برگزار می‎کنیم و علت این باخت‎ها را بررسی خواهیم کرد.

برخی از باخت‎ها قابل قبول نیست

نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در امور تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: تا به امروز که عنوان می‎شد تمرینات تدارکاتی تیم کم است و ما هم باخت در چند بازی نخست را به عنوان بازی‎های تدارکاتی محسوب کردیم و انتظار داشتیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم اما برخی از باخت‎ها به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست.

بیانی تاکید کرد: ما به‌راحتی نیم‎فصل را از دست دادیم و نماینده قزوین هم هفته آینده برای برد خواهد آمد و به طور حتم برای این روند تنبیهات انضباطی و مالی جدی را برای بازیکنان در نظر گرفته‎ایم که به‌طور حتم اعمال خواهیم کرد و اگر بازیکنان نخواهند در روند بازی خود تغییراتی را ایجاد کنند برخوردهای جدی‎تری را هم اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: نمی‎توانیم بگوییم بازیکنان بدی را هم جذب کرده‎ایم و در مقابل هر تیمی هم که بازی کردیم مربیان و کارشناسان مقابل اذعان داشتند که تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم خوبی است و به واقع هم انتظار ما از تیم و بازیکنان بیشتر از این بود.

بیانی متذکر شد: مردم، هواداران و رسانه‎ها نیز در این مدت به‌خوبی تیم را حمایت کردند و ما هم بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار دادیم و از تیم به‌خوبی حمایت کردیم و انتظار ما کسب این نتیجه نبود و به هیچ عنوان از تیم راضی نیستم.

با سرمربی شهرداری گرگان اتمام حجت کردم

نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در امور تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: چند روز گذشته هم با آقای کبیر سرمربی تیم و کادر فنی جلسه‎ای گذاشتم و اتمام حجت را هم با آنها انجام دادم و گفتم که همه ما مدعی هستیم که می‎خواهیم بسکتبال را به جایگاه اصلی‎اش برسانیم؛ مردم، شورای اسلامی شهر، رسانه‎ها و شهرداری وظیفه خود را به خوبی انجام داده‎اند و اکنون کار اصلی بر عهده کادر فنی و بازیکنان است.

وی اضافه کرد: در شب گذشته هم در راه بازگشت به سمت گرگان به آقای کبیر گفتم که اگر نمی‎توانید نتیجه کسب کنید بروید تا ما هم بتوانیم شخص دیگری را جایگزین کنیم.

بیانی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد باخت‎ها به همین ترتیب ادامه پیدا کند بازیکنان بومی خودمان را خواهیم آورد تا حداقل با جوانان بومی ببازیم و به نوعی برای آینده بتوانیم این بازیکنان را به بسکتبال شهر اضافه کنیم.

وی تاکید کرد: به‌طور قطع تصمیمات بسیار جدی برای تیم در نظر گرفته‎ایم و تنها به جریمه نقدی اکتفا نخواهیم کرد.

بیانی در پایان ابراز کرد: اگر بازیکنی برای تیم تعصب نداشته باشد، بومی و یا غیربومی باشد برای تیم مفید نخواهد بود و بازیکنی را وارد تیم خواهیم کرد که برای تیم جانفشانی کند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

گیرم که شهرداری تو بسکتبال بشه اول چه مشکلی از شهر حل میشه؟ شهرداری یا تیم داری؟ شهردار برو ترافیک کاهش بده اشتغال زایی کن تیم داری که دردی از مردم دوا نمیکنه

0
0
پاسخ
1393-09-15 03:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.