1394-11-12 11:28
1642
0
26931
سرمربی تیم والیبال جواهری بعد از شکست در مقابل پیکان:

کسی که بیرون از این گود باشد و انتقاد کند، اصلا و ابدا نمی پذیرم

سرمربی تیم جواهری پس از شکست در مقابل پیکان گفت: کسی که بیرون از این گود باشد و انتقاد کند من اصلا و ابدا نمی پذیرم، اما کسی که خاک خورده والیبال باشد و انتقاد کند حرفش قابل قبول است،من هم سال دیگر بیرون می نشینم، همین تیم را بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عظیم جزیده با بیان این مطلب که در بازی های قبل هم گفتم از این تیم انتظار نباید داشت،افزود: ما الان یک روز و نصفی از تبریز آمدیم. شهری با دمای ۱۸ درجه زیر صفر و این تغییر آب و هوایی باعث می شود تیم ما نتواند خوب بازی کند ، بله ما انتظار بازی خیلی خوب را از بچه ها داشتیم اما به هر حال بازی است و نمی توان پیش بینی کرد و علی رغم اینکه من هم یکی دو روز بالای سر تیم نبودم ،باز هم دستشان درد نکند.

وی درمورد بحث فنی اظهار نظر نکرد و در پاسخ به این سوال گفت: نمی توانم در خصوص بحث فنی حرفی بزنم اما حرفی که هست بحث روحی و روانی است که بچه های ما بیرون از خانه خوب بازی میکنند اما در داخل خانه خوب عمل نمی کنند و من فکر میکنم این بخاطر جوانی می باشد .

جزیده با شاره به اینکه این تماشاچی بازیکن بزرگ میخواهد اظهار کرد: بازیکن های ما تا به این زمان خیلی خوب جنگیدند و بازی کردند، شش برد بدست آوردند که کار خیلی بزرگی است در حالیکه امسال، سیاست باشگاه فقط حضور در قابت های این فصل است اما وقتی چند نفر می آیند و تمرکز تیم را بهم میریزند باید متولی تیم بیاید و از این کار جلوگیری کند.

عظیم جزیده در پایان خاطر نشان کرد: من تا الان با سیاست باشگاه جلو رفتم و بهترین نتیجه را گرفتم چون تیم چهارم با تیم من سه برد اختلاف دارد، حالا شما بیایید و هزینه تیم ما با تیم های حریف را مقایسه کنید، من دست تمامی این تماشاچی ها را میبوسم که امروز آمدند و از همه آنها تشکر میکنم.

سرمربی تیم پیکان نیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود:ما امروز مقابل یک تیم جوان بازی داشتیم و تیم جوان هم شرایطش خاص است و شرایطی دارد که یک روز  بازی کردن مقابلش واقعا سخت است و یک روز هم شاید راحت باشد و آن هم بخاطر شرایط روحی شان است.

وی افزود: اما در مجموع من این تیم را خوب دیدم ، بخصوص در نیم فصل اول خوب بازی کرد و حتی در چند مسابقه دور برگشت نیز عالی ظاهر شدند . هفته گذشته نیز تبریز این تیم را تا مرز شکست دادن پیش برد . به هر حال من برای این تیم آرزوی موفقیت میکنم.

محسن علیپور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.