1402-06-30 22:07
650
0
86547
با برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال مردان؛

گرگانی‌ها میزبان مشهد و گنبدی‌ها به اردکان می‌روند

با برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال مردان گرگانی میزبان مشهد و گنبدی‌ها به اردکان می‌روند.

 به گزارش گلستان ما؛ جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور با حضور میلاد تقوی مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال، محسن ترابی سرپرست دبیرکلی و رئیس سازمان لیگ، منوچهر پورحسن، محمدحسن خوشدل و حسین پورکاشیان به‌عنوان نمایندگان سازمان لیگ و نمایندگان ۱۴ باشگاه حاضر در لیگ برتر برگزار شد.

 در این جلسه شیوه برگزاری لیگ برتر ۱۴۰۲ به این شکل که هشت تیم به پلی‌آف صعود کنند و چهار تیم انتهایی جدول رفت‌وبرگشت لیگ، مرحله پلی‌اوت را برگزار کنند، به رأی‌گیری گذاشته شد و ۹ تیم به این شیوه برگزاری رأی دادند تا مسابقات امسال هم به شیوه سال گذشته برگزار شود.

 در ادامه برگزاری مرحله پلی‌آف به‌صورت متمرکز (در یکی از شهرهای هشت تیم راه‌یافته به پلی‌آف) یا رفت‌وبرگشت به خواست نمایندگان باشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ به رأی‌گیری گذاشته شد که در ادامه از میان ۱۴ تیم، هشت تیم به شیوه متمرکز رأی دادند و قرار شد پیش از مرحله پلی‌آف در خصوص مکان برگزاری این مرحله به‌صورت متمرکز در تهران یا شهر دیگر تصمیم‌گیری شود.

 همچنین برنامه‌ریزی جدول مسابقات بر اساس رنکینگ و یا قرعه‌کشی از ابتدا بدون درنظرگرفتن رنکینگ یا درنظرگرفتن تیم شهداب یزد به‌عنوان رنکینگ یک و قرعه‌کشی میان ۱۳ تیم باقی‌مانده رأی‌گیری شد که ۶ تیم به شیوه رنکینگ رأی دادند، هفت تیم نظرشان به قرعه‌کشی کامل تیم‌ها بود و یک رأی نیز به قرعه‌کشی میان ۱۳ تیم رای بود. به همین دلیل در انتهای جلسه قرعه‌کشی میان ۱۴ تیم برگزار شد.

 اسامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال: ۱- ایفاسرام اردکان ۲- مس رفسنجان ۳- فولاد سیرجان ایرانیان ۴- پاس گرگان ۵- گیتی‌پسند اصفهان ۶- سایپا تهران ۷- پیکان تهران ۸- چادرملو اردکان ۹- شهداب یزد ۱۰- شهرداری ارومیه ۱۱- نیان الکترونیک مشهد ۱۲- هورسان رامسر ۱۳- طبیعت ۱۴- شهرداری گنبد

 برنامه هفته اول لیگ برتر ۱۴۰۲ در تاریخ ۳۰ مهر به شرح زیر خواهد بود:
ایفاسرام اردکان - شهرداری گنبد
مس رفسنجان - طبیعت
فولاد سیرجان ایرانیان - هورسان رامسر
پاس گرگان - نیان الکترونیک مشهد
گیتی پسند اصفهان - شهرداری ارومیه
سایپا تهران - شهداب یزد
پیکان تهران - چادر ملو اردکان

منبع: خبرگزاری ایرنا

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.